آرمیناآرمینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولو

جشن ورود فرشته خدابه دنیای ما

1390/6/17 14:07
نویسنده : مینا
740 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٥ شهریور بود .بابا به مناسبت بدنیا اومدن شما یه جشن بزرگ گرفت.از دو هفته مونده بود به بدنیا اومدن شما من و بابا رفتیم سالن رویای آبی رو گرفتیم.البته خیلی جاها روگشتیم ولی من اصرار داشتم یه جایی باشه که هم بزاره از ساعت ١١ تا ٤ مراسم داشته باشیم و هم موزیک زنده داشته باشه.

سالن قشگی بود.به مناسبت ورود شما هم تمام سالن گل آرایی شده بود.صبح من رفتم آرایشگاه و بعدش حاضر شدیم رفتیم سالن.200 تا مهمون دعوت کرده بودیم.اول که وارد سالن شدیم خانم عکاس از من و تو و بابا چند تا عکس انداخت و بعدش تک تک مهمونا اومدن.تا ساعت 3 جشن و پایکوبی داشتیم و بعدشم ناهار و دسر .خیلی خیلی خوش گذشت.ولی آرمینای قشنگم تو با وجود اون همه سرو صدا اصلا از خواب نازت بیدا نشدی.فقط سر ناهار ٢ دقیقه بیدار شدی و شیر خوردی و خوابیدی.تو نازترین فرشته روی زمینی

 

اینم یه عکس از دختر گلم قبل از رفتن به سالن

 جشن

اینم عکس کارت دعوت مراسم گل دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا
12 اسفند 90 1:59
وای خوش به حالت . کاش من جای تو بودم دوستم نی نی من هنوز نیومده خاله
مینا
14 اسفند 90 16:11
ایشالله نی نی شما هم به موقع سالم بدنیا بیاد و با اومدنش شادی فراون رو مثل دختر من به خونتون بیاره
سارا
15 اسفند 90 18:15
من یه سوال دارم مینا جوون قبلا این مطالب و ننوشته بودی تازه نوشتی اما تاریخش مال گذشته است ! درست میگم یا من قبلا نخونده بودم؟؟
مینا
22 اسفند 90 19:37
سارا جون من اینا رو قبلا نوشته بودم ولی برای نمایش نذاشته بودم تو وبلاگ.تازه گذاشتن عزیزم